Pomoc

Najczęściej zadawane pytania  - FAQ

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie nie muszą się Państwo logować. Wystarczy wybrać produkt a następnie dodać produkt do koszyka. Po dodaniu produktu  wyświetlana jest informacja o całkowitych kosztach zakupów: cena produktu, kwota podatku, wartość przesyłki. Po kliknięciu na link- realizuj zamówienie należy wpisać dane kupującego (pola oznaczone tłustym drukiem są obowiązkowe). Następnie należy wybrać formę płatności: płatnosc przelewem, płatnosc za pomocą systemu PayU, e-Card  lub płatnosc za pobraniem.  

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
W takiej sytuacji proszę wystawić nam notę korygującą do faktury. Wzór takiej noty możemy przesłać pod wskazany adres e-mail lub numer faxu .

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w sklepie internetowym łazienka w sieci?
Płatności można dokonać przelewem lub za pobraniem.Udostępniamy również bezpieczne płatności internetowe PayU i e-card.

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT.

Czy podane na stronie ceny są aktualne?
Informacje na stronach internetowych sklepu , zarówno dotyczące  produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne. Staramy się na naszych stronach internetowych proponować tak niskie ceny aby nie dało się znaleźć oferty tańszej i bardziej konkurencyjnej.

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Orientacyjne ceny przesyłek podajemy na stronie internetowej sklepu w zakładce "sprawdz koszty przesyłki. Dokładny koszt przesyłki jest podawany po dodaniu produktu do koszyka i w podsumowaniu zamówienia.

Czy możliwe jest doręczenie przesyłki w sobotę?
Tak ale jest to usługa dodatkowo płatna, dla przesyłki krajowej +15,00 zł.

Czy możliwe jest umówienie się z kurierem na konkretną godzinę dostawy?
Tak ale jest to usługa dodatkowo płatna, dla przesyłki krajowej +15,00 zł.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest zawsze podawany w mailu zwrotnym wysyłanym do klienta w celu potwierdzenia realizacji zamówienia.

Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony . Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące nas, że odstępują Państwo od umowy zakupu oraz numer rachunku bankowego, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone po otrzymaniu od Państwa zwracanego towaru w stanie nienaruszonym.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?   
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed uiszczeniem opłąty za paczkę. Należy natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania (jeśli taka była) i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w e-mailu. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia roboczego.

Bezpieczeństwo przesyłki
Gwarantujemy 100% bezpieczeństwo dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki bezpośrednio do Twojego domu lub pracy. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie (rozerwane, przedziurawione, zamoczone opakowanie)  dostarczonej do Ciebie paczki masz wątpliwości co do stanu jej zawartości należy w obecności kuriera sprawdzic paczkę.W przypadku uszkodzenia towaru  koniecznie spisz wraz z kurierem protokół reklamacyjny.